WIKINDX Resources

POLLMANNS, MARION (2019): Zur Rekonstruktion der pädagogischen Logik von Unterricht: Methodische und gegenstandstheoretische Bedingungen pädagogischer Professionalisierung. Sehen lernen und verlernen: Perspektiven pädagogischer Professionalisierung. Springer, S. 127–152. 
Added by: Manuel Franzmann (2020-08-20 15:50:36)   Last edited by: Manuel Franzmann (2020-08-30 10:41:44)
Resource type: Book Article
Languages: Deutsch
BibTeX citation key: Pollmanns2019
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Pädagogik, Schule, Unterricht
Creators: Pollmanns
Publisher: Springer
Collection: Sehen lernen und verlernen: Perspektiven pädagogischer Professionalisierung
Views: 1/112
Views index: 28%
Popularity index: 7%
Attachments  
WIKINDX 6.4.1 | Total resources: 743 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Arbeitsgemeinschaft Objektive Hermeneutik | Database queries: 52 | DB execution: 0.10913 secs | Script execution: 0.17416 secs