WIKINDX Resources

WIENKE, INGO (2010): Die Sequenzanalyse als Weg zum pädagogischen Fallverstehen. Die geführte Interpretation als Basisform. Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung. Heft 2, S. 48–52 
Added by: Manuel Franzmann (2011-02-01 18:32:50)   Last edited by: Manuel Franzmann (2011-02-01 18:33:16)
Resource type: Journal Article
Languages: Deutsch
BibTeX citation key: Wienke2010
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Fallverstehen, Pädagogik
Creators: Wienke
Collection: Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Views: 11/1490
Views index: 20%
Popularity index: 5%
Attachments  
WIKINDX 6.4.1 | Total resources: 743 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Arbeitsgemeinschaft Objektive Hermeneutik | Database queries: 50 | DB execution: 0.12960 secs | Script execution: 0.14193 secs