WIKINDX Resources

STRECKEISEN, URSULA; DENIS HÄNZI & ANDREA HUNGERBÜHLER (2007): Fördern und Auslesen. Deutungsmuster von Lehrpersonen zu einem beruflichen Dilemma. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. 
Added by: Manuel Franzmann (8/8/10, 6:08 PM)   Last edited by: Manuel Franzmann (8/8/10, 6:13 PM)
Resource type: Book
Languages: Deutsch
ID no. (ISBN etc.): 978-3-531-15346-9
BibTeX citation key: Streckeisen2007a
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Deutungsmuster, Lehrer, Lehrerhandeln
Creators: Hänzi, Hungerbühler, Streckeisen
Publisher: VS Verlag für Sozialwissenschaften (Wiesbaden)
Views: 10/1788
Attachments  
WIKINDX 6.5.0 | Total resources: 758 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: AGOH-Format
AG Objektive Hermeneutik e.V.
www.agoh.de