WIKINDX Resources

STRECKEISEN, URSULA; DENIS HÄNZI & ANDREA HUNGERBÜHLER (2007): Fördern und Auslesen. Deutungsmuster von Lehrpersonen zu einem beruflichen Dilemma. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. 
Added by: admin (So., 8. Aug. 2010 18:08:24 Europe/Berlin)   Last edited by: admin (So., 8. Aug. 2010 18:13:37 Europe/Berlin)
Resource type: Book
Languages: Deutsch
ID no. (ISBN etc.): 978-3-531-15346-9
BibTeX citation key: Streckeisen2007a
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Deutungsmuster, Lehrer, Lehrerhandeln
Creators: Hänzi, Hungerbühler, Streckeisen
Publisher: VS Verlag für Sozialwissenschaften (Wiesbaden)
Views: 3/1310
Views index: 20%
Popularity index: 5%
wikindx 5.7 ©2018 | Total resources: 718 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Arbeitsgemeinschaft Objektive Hermeneutik | Database queries: 51 | DB execution: 0,02804 secs | Script execution: 0,04494 secs