List Resources

Displaying 1 - 2 of 2 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Keyword:  Biographieanalyse
Order by:

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
FRANZMANN, MANUEL (2018): „Ob ich nun über das Grab meiner Eltern ihnen böse sein soll, weil sie 1950 mit mir von Berlin-Wedding nach Berlin-Pankow gezogen sind?“ – Über den Fall einer ehemaligen systemtreuen DDR-Lehrerin. In: DETLEF GARZ; ULRIKE NAGEL & ANJA SCHRÖDER (Hrsg.) Biographische Erfahrungen im Sozialismus Analysen des Lebens im 'so anderen Land' der DDR. Leverkusen: Barbara Budrich, S. 207–242.  
Last edited by: Manuel Franzmann 2018-03-13 23:05:57
OEVERMANN, ULRICH & SILKE MÜLLER (2010): Biografieanalysen aus der Perspektive der objektiven Hermeneutik. In: BERNHARD HAUPERT; SIGRID SCHILLING & SUSANNE MAURER (Hrsg.) Biografiearbeit und Biografieforschung in der Sozialen Arbeit. Bern [u.a.]: Lang, S. 181–192.  
Last edited by: Manuel Franzmann 2011-06-09 20:15:07
WIKINDX 6.4.0 | Total resources: 743 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Arbeitsgemeinschaft Objektive Hermeneutik | Database queries: 20 | DB execution: 0.01113 secs | Script execution: 0.02167 secs