Javascript is disabled or not supported in your browser. JavaScript must be enabled in order for you to use WIKINDX fully. Enable JavaScript through your browser options then
try again
, otherwise, try using a different browser.
Wikindx
Home
Preferences
User Logon
Register
About Wikindx
Resources
Random Resource
Last List View
Export list...
RTF
Bibtex
HTML
EndNote
RIS
Search
Quick Search
Advanced Search
Category Tree
Quick List All...
Creator asc.
Title asc.
Publisher asc.
Year desc.
Timestamp desc.
Maturity desc.
Browse...
Types
Creators
Cited
Years
Keywords
Keyword Groups
Categories
Subcategories
Languages
System Users
Departments
Institutions
Collections...
ALL
Book
Journal
Magazine
Newspaper
Proceedings
Web Site
Publishers...
ALL
Book
Conference
Institution
List Resources
Displaying 1 - 5 of 5 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Order by:
First Creator
Title
Publisher
Publication Year
Timestamp
Maturity Index
Ascending
Descending
Add to basket
Export to COinS
Use all checked:
Use all displayed:
Use all in list:
ACKERMANN, FRIEDHELM (1994): Die Modellierung des Grauens. Exemplarische Interpretation eines Werbeplakates zum Film "Schlafwandler" unter Anwendung der "objektiven Hermeneutik" und Begründung einer kultursoziologischen Bildhermeneutik. In: DETLEF GARZ & KLAUS KRAIMER (Hrsg.)
Die Welt als Text. Theorie, Kritik und Praxis der objektiven Hermeneutik.
Frankfurt am Main: Suhrkamp,
Last edited by: Manuel Franzmann 2/22/10, 1:00 PM
ERDMANN, CHRISTINE (2004): Kulturindustrie und die pragmatische Struktur von Werbung. Eine exemplarische Fallanalyse von sozialer Werbung am Beispiel der Antidrogenkampagne "keine Macht den Drogen". Diplomarbeit, Fachbereich Gesellschaftswissenschaften. Frankfurt am Main: Goethe-Universität.
Last edited by: Manuel Franzmann 2/22/10, 1:01 PM
KRAIMER, KLAUS (Hrsg.) (2014): Aus Bildern lernen. Optionen einer sozialwissenschaftlichen Bild-Hermeneutik. Ibbenbüren: Münstermann.
http://www.muenstermann ... onen:Aus_Bildern_lernen
Last edited by: Manuel Franzmann 9/7/15, 7:03 PM
NAGLER, KERSTIN & JO REICHERTZ (1986): Kontaktanzeigen. Auf der Suche nach dem anderen, den man nicht kennen will. In: STEFAN AUFENANGER & MARGIT LENSSEN (Hrsg.)
Handlung und Sinnstruktur. Bedeutung und Anwendung der objektiven Hermeneutik.
München: Kindt,
Added by: Manuel Franzmann 2/22/10, 1:02 PM
RYCHNER, MARIANNE (2003): Profession und Werbung. Sequenzanalytische Interpretation der Selbstdarstellung eines Gesundheitszentrums. In: CLAUDIA HONEGGER, BRIGITTE LIEBIG & REGINE WECKER (Hrsg.)
Wissen, Gender, Professionalisierung. Historisch-soziologische Analysen.
Zürich: Chronos, S. 65–86.
Last edited by: Manuel Franzmann 2/22/10, 1:02 PM
AG Objektive Hermeneutik e.V.
www.agoh.de