List Resources

Displaying 1 - 3  of 3 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Order by

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
KABEL, SASCHA & MARION POLLMANNS (2023): Rekonstruktionen von »Erschließungsangeboten«. Fallstudien zur didaktischen Aufbereitung des Themas »Wald« in zwei aktuellen Lehrwerken des Sachunterrichts. In: SVANTJE SCHUMANN (Hrsg.) Erschließen und Verstehen. Die Bedeutung der Erschließung für Bildungsprozesse. Münster: Waxmann, S. 255–276.   
Added by: Manuel Franzmann 10/10/23, 4:42 AM
SCHUMANN, SVANTJE (2019): Inhaltsanalyse und Objektive Hermeneutik: Zur Analyse der Bedeutung sozialer Interaktion für Bildungsprozesse. In: sozialer sinn. Zeitschrift für hermeneutische Sozialforschung Jg. 20, Heft 1, S. 153–195   
Last edited by: Manuel Franzmann 8/20/20, 3:44 PM
SCHUMANN, SVANTJE (2020): Comprehending digitization and digitalization - Development of a phenomenological access to analog and digital technology. In: Progress in Science Education (PriSE) Jg. 3, Heft 2, S. 22–28. https://e-publishing.ce ... /prise/article/view/965   
Last edited by: Manuel Franzmann 3/9/21, 3:59 PM
WIKINDX 6.8.2 | Total resources: 849 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: AGOH-Format
AG Objektive Hermeneutik e.V.
www.agoh.de