Javascript is disabled or not supported in your browser. JavaScript must be enabled in order for you to use WIKINDX fully. Enable JavaScript through your browser options then
try again
, otherwise, try using a different browser.
Wikindx
Home
Preferences
My Wikindx
Statistics...
Totals
Keywords
Publication years
All creators
Main creators
Publishers
Collections
Users
User Logon
About Wikindx
Resources
Bookmarks...
Add bookmark
Random Resource
Last Multi View
Amazon Import
Search
Quick Search
Advanced Search
Quick List All...
Creator asc.
Title asc.
Publisher asc.
Year desc.
Timestamp desc.
Popularity desc.
Views desc.
Downloads desc.
Maturity desc.
Browse...
Types
Creators
Cited
Collections...
ALL
Book
Journal
Magazine
Newspaper
Proceedings
Web Site
Publishers...
ALL
Book
Conference
Institution
Years
Keywords
Categories
Subcategories
Languages
System Users
Departments
Institutions
Category Tree
Deuts ...
Engli ...
Españ ...
Français ...
Itali ...
Russi ...
List Resources
Displaying 1 - 4 of 4
Parameters
Creator: Wienke
Order by:
First Creat ...
Tit ...
Publish ...
Publication Ye ...
Timesta ...
Ascending
Descending
Add to bask ...
Export to COi ...
Use all checked:
Use all displayed:
Use all in list:
WIENKE, INGO (2001): Das Luftbild als Datum soziologischer Analyse. Eine objektiv-hermeneutische Textinterpretation als Beitrag zur Rekonstruktion von Strukturen sozialer Räume.
Sozialer Sinn
. Heft 1. ISSN: 1439-9326
12 Jan 2009 20:47:51 Europe/Berlin
Pop. 0%
-----:
Das Luftbild als Gegenstand soziologischer Erkenntnis. Eine exemplarische Analyse mit der objektiven Hermeneutik
. 9. Arbeitstagung der AG Objektive Hermeneutik. 16.—17. Sep. 2000.
21 Feb 2013 23:20:55 Europe/Berlin
Pop. 0%
----- (1998):
Möglichkeiten der Aufschließung siedlungssoziologischer Sachverhalte anhand karto- und fotografischen Datenmaterials durch Methoden der objektiven Hermeneutik
. Diplomarbeit. Frankfurt am Main: Goethe-Universität
12 Aug 2010 10:55:39 Europe/Berlin
Pop. 0%
----- (2010): Die Sequenzanalyse als Weg zum pädagogischen Fallverstehen. Die geführte Interpretation als Basisform.
Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
. Heft 2, S. 48–52
01 Feb 2011 18:33:16 Europe/Berlin
Pop. 0%