List Resources

Displaying 1 - 1 of 1 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Publisher:  universi Universitätsverlag Siegen(Siegen)
Order by:

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
OEVERMANN, ULRICH (2009): 'Get Closer'. Bildanalyse mit den Verfahren der objektiven Hermeneutik am Beispiel einer Google Earth-Werbung. In: JÖRG DÖRING (Hrsg.) Geo-Visiotype. Zur Werbegeschichte der Telekommunikation. (Massenmedien und Kommunikation). Siegen: universi Universitätsverlag Siegen, S. 129–177. URL: http://www.universi.uni-siegen.de/.  
Last edited by: Manuel Franzmann 3/6/16, 5:54 PM
WIKINDX 6.5.0 | Total resources: 813 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: AGOH-Format
AG Objektive Hermeneutik e.V.
www.agoh.de