WIKINDX Resources

STRECKEISEN, URSULA; DENIS HÄNZI & ANDREA HUNGERBÜHLER (2007): Fördern und Auslesen. Deutungsmuster von Lehrpersonen zu einem beruflichen Dilemma. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. 
Added by: Manuel Franzmann (2010-08-08 18:08:24)   Last edited by: Manuel Franzmann (2010-08-08 18:13:37)
Resource type: Book
Languages: Deutsch
ID no. (ISBN etc.): 978-3-531-15346-9
BibTeX citation key: Streckeisen2007a
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Deutungsmuster, Lehrer, Lehrerhandeln
Creators: Hänzi, Hungerbühler, Streckeisen
Publisher: VS Verlag für Sozialwissenschaften (Wiesbaden)
Views: 12/1694
Views index: 21%
Popularity index: 5.25%
Attachments  
WIKINDX 6.4.1 | Total resources: 751 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: AGOH-Format | Database queries: 53 | DB execution: 0.13618 secs | Script execution: 0.14959 secs