List Resources

Displaying 1 - 1 of 1 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Collection:  Schulentwicklung durch Lerngruppen. Vom Subjektstandpunkt ausgehen
Order by:

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
OEVERMANN, ULRICH (2003): Inwiefern die gesetzliche Schulpflicht die Verwirklichung eines p├Ądagogischen Arbeitsb├╝ndnisses behindert. In: THOMAS RIHM (Hrsg.) Schulentwicklung durch Lerngruppen. Vom Subjektstandpunkt ausgehen. Leske + Budrich: Opladen.  
Last edited by: admin 2016-06-27 12:43:56 Pop. 0%
wikindx 6.2.1 ©2003-2020 | Total resources: 731 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Arbeitsgemeinschaft Objektive Hermeneutik | Database queries: 23 | DB execution: 0.02352 secs | Script execution: 0.11010 secs